keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

vaateompelua

Aina ei suju kuin strömssöössä, tai minulla harvoin muutenkaan. enemmän olen mr murphyn kaltainen. Ajattelin siis ommella kerhomekkoni valmiiksi. Tunnille päästyäni, kaivelin kassiani ja kas mekko olikin jäänyt kotiin.
sitten piirtelin kaavat kevätpuseroon, mutta en saanut leikata kangasta koska sitä ei oltu pesty. Olin jotenkin järkeillyt että collagekangasta ei tarvitsisi pestä.Ope pelotteli että collage voi kutistua jopa 10 %, joten oli pakko uskoa.

Kolmas kerta toden sanoo. Onneksi oli vielä yhden kankaat mukana, verkkatakkiin ja siitä kaavat oli valmiina. Pääsin lopulta ompelemaan tätä . tulee aika pirtsakka ja taskunkin suunnittelin ihan itse ( open neuvoilla) . Pirtsakka väri on täällä Matarissa tarpeen. Osa autoilijoista ei ymmärrä väistää jos ei ole pukeutunut tarpeeksi näyttävästi ja välillä silloinkin mennään ihan hihoja hipoen ohi.

kaikeksi huipuksi kun olin kotiin lähdössä, tuulilasissa oli sakkolappu. tein siitä valituksen ettei sallittu pysäköintiaika ollut suinkaan kulunut umpeen kuten lapussa väitettiin ja minulle tulikin iltapäivällä kuittaus että sakko on aiheeton.  Muuten olisi tullut tosi kallis kesävaatekurssi.

1 kommentti:

  1. No jopas on ollut vastoinkäymisiä! Onneksi sentään jotain käyttövalmista kangasta oli mukana, ettei tarvinnut ihan turhanpanttina istua. Hyvä, että sait turhan sakon pois, aiheelliset tääytyy vaan maksaa.

    VastaaPoista